Rok 2024
Archív konferencí: rok 2012 - 2023
Vzdělávací seminář s Karlem Řežábkem – Typologie osobnosti
Dne 19. 9. 2015 jsme prožili velmi příjemný čas v prostorách Křesťanských sborů Na Mojské, pod vedením bratra Karla Řežábka. Každý účastník semináře dostal u registrace studijní materiál, pomocí kterého jsme určovali čtyřpísmenný osobnostní kód, jenž nám prozradil, jaký typ osobnosti se v každém z nás skrývá. A věřte, bylo to mnohdy zajímavé zjištění.... :o)
Náhrávky
1. vstup
2. vstup
3. vstup
4. vstup
O lektorovi:
„Jsem manžel své ženy Dáši - jsme spolu od roku 1986 a máme se čím dál raději, otec čtyř skvělých dětí: Daniely, Petry, Davida a Filipa, a kromě toho se různým způsobem věnuji různým lidem. Mám to štěstí, že se moje zaměstnání kryje s mým povoláním (od roku 1992 jsem pastorem Křesťanského společenství Plzeň). Kážu, vyučuji, přednáším, jako externista připravuji pořady do rozhlasu. Zajímá mě hudba (hraji, zpívám, skládám, překládám písně, natáčím desky). Baví mě psát knihy, ale zatím jsem napsal jenom tři. Jsem také zapojen do různých výborů a grémií atd.“
O semináři:
Lektorem je Karel Řežábek (1968). Od roku 1992 se Karel zaměřuje na vedení a motivování lidí k osobnímu a osobnostnímu rozvoji. Posledních několik let se Karel specializuje na osobnostní typologii podle Junga a Myers-Briggs a na její praktické využití v různých interpersonálních vztahových dovednostech. Všechny osobnostní typy jsou stejně hodnotné a každý může být na svém pracovišti cenným přínosem. Proto je právě na pracovišti naprostou nutností rozeznat, jak lidé fungují ve vztahu k ostatním a jak jednotlivci mohou k naplnění svého úkolu využívat silné stránky druhých.
cílem:
· co nejvíc využít své lidské zdroje,
· u konkrétního jednotlivce umocnit jeho přirozené silné stránky,
· zlepšit týmovou práci,
· porozumět a vhodně volit mezi vůdcovskými / manažerskými styly,
· zefektivnit komunikaci mezi nadřízenými, spolupracovníky, zaměstnanci a zákazníky,
· napomáhat kariérnímu rozvoji,
· řešit konflikty,
· zajistit koučování jednotlivcům / týmům,
· vytvářet tréninkové aktivity,
· rozeznat jedinečnost přínosu svých zaměstnanců.